Kur ir kada skraido Lietuvos verslininkai?

2015-01-05 10:15   Peržiūros : 53   Spausdinti


Kasmet kelionės lėktuvais vis populiarėja. Tai puikiai įrodo Tarptautinio Vilniaus oro uosto statistika: 2014 metais keleivių srautas išaugo maždaug 10 procentų. Pasak kelionių organizatorių, didžiąją dalį keleivių skaičiaus sugeneruoja verslo plėtra užsienio šalyse. 

Remiantis Vilniaus oro uosto duomenimis, praėjusiais metais pagrindinių krypčių penketukas nelabai skiriasi nuo 2013 metų: Frankfurtas, Londonas, Ryga, Kopenhaga, Milanas ir kt. Frankfurto, Rygos ir Kopenhagos populiarumą lemią šių krypčių patogumas jungiamiesiems skrydžiams, o, pavyzdžiui, Londono ir Milano skrydžius vykdančios žemų kaštų oro linijų bendrovės tenkina rinkos poreikį tiesiogiai keliauti į Didžiają Britaniją ir Italiją bei, siūlydamos geras bilietų kainas, sulaukia didesnio keleivių susidomėjimo. 

Pasak verslo keliones organizuojančios agentūros „BPC Travel" vadovo Gvido Aukštuolio, šiais metais pati populiariausia kryptis tarp verslo keliautojų yra Maskva. Taip pat tarp dažniausiai pasirenkamų krypčių verta paminėti Briuselį bei Oslą - kelionę į šiuos miestus renkasi apie 4 proc. visų iš Vilniaus skrendančių keleivių. Verslo keliones organizuojančios agentūros vadovas teigia, kad verslo neveikia sezoniškumas, nors tam tikras tendencijas įžvelgti galima: „Verslas nuolat ieško palankaus laiko skverbtis į rinkas, tad jam sezoniškumas neturi tiek įtakos, kaip turizmo sektoriui. Tačiau pastebima, kad verslas mažiausiai bilietų įsigyja ir skraido gruodžio mėnesį. Pasyvesnis yra ir liepos mėnuo, tačiau likusiais metų mėnesiais skraidoma daug ir reguliariai".  

Oro linijų bendrovė „Air Lituanica" pastebi, kad jų darbo reikalais keliaujantys keleiviai daugiausiai skraido pavasarį ir rudenį, tiksliau, kelionės prasideda sausio mėn. pabaigoje ir baigiasi birželio pradžioje, grįžta rugsėjo viduryje ir baigiasi gruodžio pradžioje. „Tarp „Air Lituanica" kryptimis keliaujančių verslininkų populiariausios kryptys yra Talinas, Paryžius, Briuselis, galima išskirti Berlyną ir Miunchenu, kur vyksta labai daug verslo parodų, į kurias aktyviai keliauja įmonės ar organizacijos grupėmis", - sako „Air Lituanica" komunikacijos vadovė Sandra Meškauskaitė. Ji priduria, kad daugiau nei pusė „Air Lituanica" keleivių yra keliaujantys darbo reikalais. 

Kelionių organizatorių nuomone, 2015 metais verslo keliautojų įpročiai neturėtų labai keistis, nors kažkiek įtakos gali daryti įvestas euras - tikimasi, kad suvienodinta valiuta mūsų šalį padarys patrauklesnę investuotojams, verslininkams bus lengviau plėsti savo verslą.


Visasverslas.lt pristato