Patalpinta: 2016-05-04 10:12      Komentarai: 0

Kaip sėkmingai įeiti į rinką tarp didžiųjų lyderių

Taigi, jūs pradėjote nedidelį verslą, arba planuojate jį pradėti. Labai gerai. Dabar kyla klausimas, kaip reikės sėkmingai įeiti į rinką tarp jos lyderių?

Visose srityse yra konkurencija. Be abejo, jeigu jūs startuosite su visiškai nauja idėja, kuri dar niekada nebuvo įgivendinta, jums greičiausiai neteks dėl to pergyventi. Tiesiog turėsite įtikinti klientus savo produkto unikalumu ir reikalingumu.

Bet, kaip pasitaiko dažniausiai, ir jūs siūlote kažką, ką jau siūlo ir kitos įmonės, jūs patenkate į sferą, kurioje reikia labai pasistengti, kad jūsų žinomumas taptų bent truputi panašus į kitus, jau savo vardą ir žinomumą užsitarnavusius verslus.

Šiame straipsnyje pateikti keturi būdai, kaip smulkusis verslas gali konkuruoti su stambiais verslais.
Susiaurinkite savo tikslą ir orientuokitės į tikslinius klientus. Didelės įmonės gali orientuotis į visus klientus ir gali pasiūlyti viską, arba gali savo paslaugas bei produktus skirstyti skirtingiems segmentams. Ir kad ir kaip jie besiūlytų savo paslaugas- nėra didelio skirtumo, nes jie yra tokie dideli ir pripažinti rinkoje, kad vistiek pasieks savo rezultatus. Tačiau mažų įmonių paslaugos arba produktai turėtų būti skirti tik tam tikrai auditorijai. Nevertėtų apsiimti visos rinkos ir bandyti konkuruoti su rinkos rykliais, nes didelė tikimybė, kad tokiu atveju jūs pralaimėsite. Žmonės paprastai yra linkę rinktis jau daug kartų girdėtą ir pripažintą įmonę ar prekės ženklą, nei naują.

Rasti kalbą jūsų tikslinei rinkai. Jei, pavyzdžiui, norite parduoti džinsus, pagaminkite juos Lietuvoje ir pardavinėkite juos tik Lietuvoje ir tiems žmonėms, kurie nori prisidėti prie šalies verslumo skatinimo, arba kurie mėgsta įsigyti tik mūsų šalyje gamintą produkciją. Arba pasiūlykite džinsus visiems, nestandartinių dydžių kūno matmenims, ir pardavinėkite juos tiems, kuriems netinka kitose parduotuvėse siūlomi standartinių dydžių džinsai.

Yra daug paprasčiau kreiptis į tikslinę grupę su jiems aktualiais klausimais, nei kalbėti visiems, ir tikėtis, kad būsite kažkieno išgirsti.

Sukurkite geresnį klientų aptarnavimą. Kiekviename versle yra labai svarbus žmogiškumas, santykis su klientu. Mažos įmonės dažnai stengiasi atsižvelgti į klientų poreikius, tačiau dideli verslai neretai šiuos dalykus ir primiršta, arba apleidžia. Daugelis žmonių netgi daugiau sumokėtų už gerą aptarnavimą įmonei, kuri žino, ką kalba, ir kaip padėti klientams.

Būkite gražūs, profesionalūs, draugiški (bet nepereidami iš profesionalių santykių į artimus draugiškus) ir paslaugūs. Tuomet jūs iš karto save pozicionuosite aukščiau, lengviau pasieksite didžiųjų įmonių lygį, ar net jį perkopsite. Išskyrus “Apple” - kuriems nuo pat pradžių pavyko save įtvirtinti kaip pasaulinės rinkos lyderius, turinčius puikų aptarnavimą- tikras verslo ryklys. Bet jūs tikriausiai nesiruošiate rinkoje žygiuoti su “Apple” koja kojon. Na, o jei ruošiatės- tuomet sėkmės jums (bet turbūt jūs dar norėsite peržvelgti savo įmonės strategiją).

Būkite lankstūs. Mažos įmonės gali lanksčiau pritaikyti savo produktus ir paslaugas konkretiems klientams ir jų grupėms. Tai padaryti žymiai lengviau ir greičiau, nei padarytų didelės įmonės. Galite būti greitesni ir lengviau prieinami. Tokie ir būkite.

Būkite išskirtiniai. Ankstesni patarimai yra būdai, leidžiantys mažam verslui būti išskirtiniam. Bet kas dar jus padaro išskirtiniais? Kas būtent leidžia pajusti jūsų verslo paliekamą pridėtinę vertę klientui? (Negalvokite apie savo verslą taip: “Mes išskirtiniai, nes mūsų produktai yra geri, o mes puiki komanda”).

Ką jūs siūlote, ko nesiūlo niekas kitas?
Tik jūs tai žinote. Jei nežinote, tuomet išsiaiškinkite tai, ir tai bus jūsų kelias į sėkmę.


Verslo konsultacijos ir mokymai verslui- EBTM.lt


Kategorijos: Kursai, mokymai, seminarai, Verslo mokymo kursai, Vadovavimo įgūdžių tobulinimo kursai, mokymai, Interneto reklama, Interneto ryšio tiekėjai, svetainių ir serverių talpinimas, Reklama ir žiniasklaida, Personalo kūrimas ir valdymas, Vadovavimas, vadyba, marketingas, Verslo idėjos, verlslo pradžia ir kompanijos vystymas, Darbo ir kompanijos veiklos planavimas, Sėkmingi verslininkai