5 patarimai, kaip pristatyti naują prekės ženklą rinkoje

2021-04-15 22:54   Peržiūros : 4   Spausdinti
5 patarimai, kaip pristatyti naują prekės ženklą rinkoje | Evelina


Kiekvienas gali sukurti naują prekės ženklą, reikia tik noro ir pastangų. Šiuo metu rinkoje platus pasirinkimas yra prekės ženklų, kad vartotojas pasirinktu jus, turite būti originalūs.


Didelis pranašumas yra, kai į rinką įvedate išskirtinį prekės ženklą. Labai svarbu išsiskirti iš kitų: dizainu, prekės nauda, vartotoju grupe.


Jei norite, kad jūsų prekės ženklas būtų sėkmingas, turite duoti vartotojams kuo jie nori. Pradėti galite mažais žingsniais, išsianalizuoti konkurentus, pripildyti rinkoje neužpildytą nišą, išsigryninti vartotojus.


5 patarimai, kaip pristatyti naują prekės ženklą rinkoje


Pagrindinis naujo prekės ženklo tikslas yra patenkinti vartotojus, o tai galite padaryti pasitelkdami 5 patarimais, kurie padės jums pristatyti naują prekės ženklą rinkai !


1. Išsiaiškinkite, kas jūs esate


Dauguma pradedančiųjų steigėjų ir verslininkų daro klaidą paleisdami savo prekės ženklus, nėra aiški prekės ženklo tapatybė ir ką ji reiškia.


Būtina labai aiškia žinoti kas yra jūsų prekės ženklas. Elkitės su juo kaip su asmeniu ir parašykite išsamias ataskaitas, kuriose paaiškinkite techninius aspektus ir asmenybę.


2. Segmentuokite savo auditoriją


,,Viskas prasideda nuo žmonių, kurie labiausiai domėsis jūsų produktais. Suskaidykite juos į skirtingus segmentus“- SnapRetail. ,, Kai turėsite auditorijos segmentus, galėsite pradėti kurti tikslinius asmenis“.


Kurdami tikslinius asmenis, turite pažvelgti į griežtus statistinius duomenis ir demografinius rodiklius, kad ištirtumėte, kas priverčia jūsų auditoriją domėtis ir dėl ko jie tai daro.


Gera asmenybė apima viską, nuo pomėgių ir vertybių iki emocijų ir praeities pirkimo tendencijų. Galvokite apie kiekvieną asmenį kaip apie konkretų asmenį, o ne apie kolektyvinę asmenų grupę. Apsvarstykite tokius klausimus:


· Ką mano tikslinė asmenybė veikia penktadienio vakarą?

· Kaip mano tikslinė asmenybė išleidžia savo nuožiūra gaunamas pajamas?

· Kokia mano mėgstamiausia asmenybės knyga, televizijos laida, filmas ir kt.?

· Kokie ryšiai tikslinio asmens su konkurentais?


Kuo daugiau klausiate ir atsakote į klausimus, tuo vaizdas tampa aiškesnis. ( Ir atsiminkite, kad galite turėti nuo trijų iki penkių skirtingų asmenybių, skirkite laiko ir atidirbkite šias svarbias detales).


3. Naudokite tinkamas rinkodaros strategijas


Tinkamos skaitmeninės rinkodaros strategijos gali viską pakeisti. Svarbiausia būti strategiškai naudingai medijai, platformai ir metodams, kuriuos naudojate. Jums nereikia daryti visko- jums tik reikia padaryti keletą dalykų gerai.


Turinys yra raktas į sėkmingą rinkodarą. Kyla klausimas, kokį turinį kursite? (Paprastai išmintingas yra rašytinio ir vaizdinio turinio, t. y. vaizdo ir grafikos derinys).


Taip pat turite investuoti į SEO, nuorodų kūrimą ir socialinę žiniasklaidą.


Dėl to reikia pradėti savo prekės ženklo strategiją kelis mėnesius prieš paleisdami. Tai suteikia laiko parengti vykdomąjį planą.


4. Būkite nuoseklūs


Niekas nesužlugdo prekės ženklo netrukus po pristatymo, kaip nenuoseklumas ir krypties trūkumas. Įkūrę savo prekės ženklo asmenybę ir tiksliai perteikdami kodėl jūs egzistuojate, ką darote ir kaip bendraujate su klientais, negalite svyruoti. Ankstyvas pasitikėjimas priklauso nuo nuoseklumo, o nuoseklumo trūkumas sukels rimtų abejonių.


5. Laikykite ausis atviras


Prekės ženklo nuoseklumas yra pagrindinis dalykas, tačiau turėtumėte būti atviri klausimui, ką žmonės galvoja apie jūsų prekės ženklą. Tai reiškia, kad reikia investuoti į socialinį klausymą.


,,Socialinis klausymasis reiškia pokalbių ir tendencijų, vykstančiu ne tik aplink jūsų prekės ženklą, bet ir apie visą jūsų pramonę, analizavimą ir šių įžvalgų naudojimą priimant geresnius rinkodaros sprendimus“,- Sprout Social. ,,Socialinis klausymasis padeda suprasti kodėl, kur ir kaip vyksta šie pokalbiai, ir ką žmonės galvoja- ne tik tada, kai žymi ar mini jūsų prekės ženklą.


Remdamiesi šiomis įžvalgomis, galite užtikrinti, kad jūsų prekės ženklas aprėpia tai, ko nori vartotojas.


Pateikite savo prekės ženklui tinkamą įvadą


Pirmos keturios- aštuonios savaitės yra labai svarbios naujam prekės ženklui. Šiuo laikotarpiu jūs bendraujate su klientais, padedate pereiti nuo suvokimo prie veiksmo. Dėmesys detalėms jums puikiai pasitarnaus.


Tikiuosi šitie patarimai padės jums tinkamai pristatyti naują prekės ženklą rinkai!

 

Evelina


Visasverslas.lt pristato