Pasaulinės kompanijos mato Lietuvą kaip perspektyviausią iš Baltijos šalių

2014-04-28 11:12   Peržiūros : 88   Spausdinti


 

Vilniuje atidaryta didžiausia ir vienintelė naujos koncepcijos sporto ir laisvalaikio prekių gamintojos „Nike" firminė parduotuvė. Durų atidarymo nekantriai laukė būrelis sporto aistruolių, apsiginklavusių dešimtimis bėgimo medalių, už kuriuos pirmiems 10, atnešusiems 10 medalių, buvo pažadėta 100 proc. nuolaida išsirinktiems bėgimo bateliams. Per kelias valandas naujojoje parduotuvėje bėgimo entuziastams iš viso buvo suteikta nuolaidos beveik už 18 tūkst. Lt. 

 

„Vienas iš prekės ženklo „Nike" tikslų - paskatinti jaunų žmonių judėjimą, todėl per parduotuvės atidarymą surengta akcija buvo ne tik geras motyvas jau bėgiojantiems įsigyti naujus batelius, bet ir norintiems pradėti bėgioti. Juk turint naujus, ryškius bėgimo batelius, nesinorėtų jų laikyti batų dėžėje, - sako „Nike" atstovė Lietuvoje Milda Monstavičiūtė. - Toks žmonių iniciatyvumas labai nustebino ir nudžiugino - kai kurie su dešimtimis medalių atidarymo laukė kelias valandas". 

 

Vos pravėrus parduotuvės duris, susirunkiesieji bėgte puolė į parduotuvę. Viena iš laukusiųjų - prieš dešimt metų profesionaliai sportavusi Gintarė Sorakaitė - teigia nesitikėjusi, kad pavyks pakliūti į laimingųjų dešimtuką: „Esu girdėjusi, kad tokios akcijos pritraukia labai daug žmonių, kurie negaili savo laiko ir akcijos pradžios laukia nuo pat ryto. Pati prie parduotuvės atėjau valanda anksčiau, o laukiančių eilutė jau buvo". Tarp atėjusių buvo ir Lietuvos imtynininkas Mindaugas Mizgaitis, kuris atsinešė 2008 m. Pekino olimpinėse žaidynėse iškovotą bronzos medalį. Naujosios parduotuvės atidarymo proga surengtoje akcijoje iš viso sudalyvavo daugiau nei 50 medalininkų.

Naujoji parduotuvė išsiskiria savo interjero koncepcija, kuri nėra pritaikyta nei vienoje kitoje „Nike" parduotuvėje Baltijos šalyse. Jos interjeras primena senovinius sporto klubus Amerikoje: daug erdvės, medžio elementų, mažų, bendrą emociją stiprinančių detalių - nuotraukų, sporto inventoriaus, motyvuojančių šūkių. Viskas kurta taip, kad lankytojas pajustų sporto svarbą, būtų įkvėptas judėti, skirti dėmesio sau. Čia lietuviai galės įsigyti išskirtinius, technologiškai pažangiausius bėgimo, treniruočių ir laisvalaikio kategorijų produktus, o parduotuvės asortimentas beveik nesiskirs nuo Londono, Paryžiaus ar kitų didžiausių pasaulio miestų „Nike" prekybos vietų. 

Pasak bendrovės „Jalajalg" oficialaus „Nike" distributoriaus Batijos šalyse vykdomojo vadovo Rainer'io Tops'o, parduotuvę nuspręsta atidaryti Lietuvoje ne atsitiktinai: „Lietuvą matome kaip perspektyviausią iš trijų kaimyninių šalių. 2013 m. visose trijose šalyse pardavimai bendrai augo 15 proc., tuo tarpu Lietuvoje - net 30 proc. Be to, čia nuolat auga sportuojančių žmonių skaičius". 

Didžiausia Pabaltyje 250 kv. m. „Nike" parduotuvė atidaryta prekybos ir pramogų centre „Akropolis", Vilniuje. 


Visasverslas.lt pristato