Straipsniai atgalinėms nuorodoms
Ar svarbu kokioje tinklapio vietoje talpinamas straipsnis su SEO atgalinėmis nuorodomis daugiau
Sergejaus Jeriomenko profilis apie reklamą, marketingą ir aktyvius pardavimus
Sukūriau savo knygą tam, kad surinkti vienoje vietoje tai ką rašiau per savo darbinę karjerą. Gal kam bus įdomu pasižiūrėti prieš kažkiek laiko padarytas ižvalgas ir įvertinti kiek jos pasiteisino. Visumoje matau, kad vis "atspėju" į kurią pusę turėtų judėti rinka ir įžvalgos pasiteisina. Manau tai dėl to, kad prognozuodamas procesus nespėlioju, reklama ir marketingas man tai pakankamai tiksliomis formulėmis pagrįstas mokslas. Labai aktyviai domiuosi istorija, ieškau lygiagrečių tarp įvykių kuriuos gali skirti ir keli šimtai ar tūkstančiai metų. Suderinus tai su žmogiškų instinktų ir jų išraiška šiuolaikiniame gyvenime studijomis, dažniausiai gali prognozuoti įvykius, veiksmus, reakciją į tam tikrus veiksmus labai tiksliai.
Galiu pasakyti, kad man pasisekė. Reklamos srityje pasiekiau tai kas maksimaliai įmanoma. 29 metų vadovavau lyderiaujančiai media agentūrai, kurią padedant kolektyvui tokią ir padariau.
Sėkmė man tai galimybė kuria aš sugebėjau pasinaudoti. Matau daugybę žmonių kurie dažnai gauna galimybę, tačiau taip pat dažnai nededa jokių pastangų ją išnaudoti. Gal tai apie ką rašau kiek padės apsisprėsti ir įvertinti savo kelio beieškančiam žmogui.
Didžiausia savo sėkme laikau, kad visada turėjau labai puikių mokytojų: tiek šeimoje, tiek mokantis, tiek dirbant.
Baigiau VU Gamtos fakultetą, geologijos specialybę. Nors specialybė gana toli nuo to, ką šiandien darau, tačiau mokymosi ir praktikų metu sutikau daugybę labai puikių žmonių kurie padėjo formuotis charakteriui, tapti šalies patriotu, gerbti savo ir kitų tautų kultūras ir interesus. Būtent geologai nebijojo net ir tarybiniais laikais užtraukti viešai liaudiškų dainų, pasisakyti aštriai ten, kur matė neteisybę. Iš geologų buvo sudarytas kovingiausias Vilniaus Universiteto savanorių būrys, kuriam kuį laiką teko vadovauti. Charakterį ugdė ir tolimosios praktikos Sibire. Geologija stipriai išlavino loginį mąstymą, nes ten daugybė procesų kurių nepakartosi ekesperimentų būdu, reikia dažniausiai teoriškai modeliuoti įvertinant šimtus skirtingų kriterijų.
Pomėgis keliauti nuvedė į kelionių agentūrą "Monoturizmas", kuri tuo metu teikė apgyvendinimo, renginių ir grupinių kelionių į užsienį organizavimo paslaugas. Čia išmokau ieškoti įdomesnių reklaminių sprendimų, kurių nenaudoja kiti, tai leido užimti kompanijai itin geras pozicijas išvykstamojo turizmo sektoriuje. Dėkoju Mokytojui, kuris išmokė pasitikėti savimi bendraujant su įvairaus statuso žmonėmis.
Vis dėl to reklama nugalėjo ir kita darboviete tapo "Saatchi & Saatchi" agentūra Lietuvoje. Tuo metu ši kompanija vis dar vykdė agresyvią ekspansiją į kitas šalis, todėl daug skyrė dėmesio darbuotojų mokymams. Gautos žinios leido suprasti visus reklamos pagrindus, poveikio technologijas. Kai kurios net ir šiandien vis dar būna pristatomos kaip naujienos. Dėkoju Mokytojui, vadovavusiam įmonių grupei, už suteiktas derybinio meno žinias.
Dar kita kompanija - "Ameba media", kurioje pagaliau gavau vadovo vietą. Tai buvo rinkos naujokė, kuriai teko aktyviai ieškoti naujų klientų bei suformuoti visą organizacinę struktūrą. Dėkoju Mokytojams, kurie išmokė aktyvių pardavimų technikos ir bendravimo bei pagarbos darbuotojams.
Po metų darbo mane "sumedžiojo" į kiek didesnę media agentūrą - CMS (Creative Media Services). Ši kompanija turėjo daug geresnes finansines galimybes bei sąlygas žiniasklaidoje, tai leido labai greitai realizuoti mano įdirbį, kurį jau turėjau. Į kompaniją pavyko pritraukti "Mineraliniai vandenys", "Kraft foods", "Utenos alus", "Henkel". Su šiomis ir kitomis naujomis kompanijomis per 1,5 metų CMS iš 7 pozicijos pakilo į 1-ą. Dėkoju savo Mokytojui, kuris padėjo suprasti vartotojų loginių sprendimų seką.
Mokytojų, galimybių, kurios man buvo suteiktos ir labai sunkaus darbo jas realizuojant, dėka, beveik per 7 metus pasiekiau tą poziciją, virš kurios reklamos versle Lietuvoje lyg ir nėra ko daugiau siekti.
Nutariau realizuoti jau seniai kirbėjusią idėją dėl nuosavo verslo ir taip buvo sukurtas statybinių temų interneto portalas viskas.lt. Šiandien tai stipriausias ir plačiausias specializuotas statybinės srities portalas, žinomas kaip asa.lt. Sėkmingu jis tapo todėl, kad jis buvo kurtas nespėliojant, o tiksliai žinant, ką reikia daryti. Žinojimas buvo grįstas patirtimi, įgytomis žiniomis. Įkurtoje kompanijoje IKS ("Interaktyviosios komunikacijos sprendimai") 6 metus rinkome reklamą "Pirmąjam Baltijos kanalui". Nors kanalas iki mūsų jau veikė 6 metus, tačiau tik mūsų rankose jis ėmė sparčiai plėsti reklamos apimtis. Per bendradarbiavimo metus į kanalą atėjo beveik visi didieji reklamos užsakovai ir reklamos apimtis padidinome 14 kartų.
Šiuo metu interneto portalas viskas.lt tapo portalų grupe, jungiančia laisvalaikio ir gyvenimo būdo portalą anonsas.lt, auto portalą - autoreviu.lt, portalą ūkininkams - agrozinios.lt.
Per savo darbo metus didžiuojuosi keliais su komanda išvystytais projektais bei prisidėjimu prie projektų, kurie šiadien yra pripažinti ir savaime suprantami.
Kartu su kitais media agentūrų žmonėmis padėjome įdiegti TV metrus, leidusius naudoti GRP lyg valiutą, kuri stiprai pakeitė TV reklamos planavimą. Turbūt buvau pats karščiausias vieno didelio ir kelių mažesnių kanalų schemos propaguotojas. Dabar tai tapo savaime suprantamas dalykas, tačiau verta pasižiūrėti mano parašytų straipsnių komentarus tais laikais, kai pradėjau apie rašyti.
Šiuo metu vėl grįžau į aktyvų etapą, nes pabodo stebėti, kiek daug interneto rinkodara atsilikusi nuo procesų Vakaruose - jau ne keliais, bet kokiais penketą metų. Didžioji dalis reklaminių biudžetų nukreipiami banerinėms kompanijoms, nors Vakaruose tai pripažinta pasenusia ir mažai efektyvia reklamos forma. Iš interneto specialistų lūpų skamba žodis "dizainas" ir ieškoma kuo šiuolaikiškesnių ir rėksmingesnių reklamos transliacijos formatų, nors Vakaruose tai seniai pakeitė turinys ir turinio rinkodara. Vis dar "ant bangos" interneto reklamos planavimas pagal socio-demografines grupes, nors jau seniai galima daryti didelio masto ir efektyvias kampanijas tikslinėms grupėms pagal poreikį.
Žmonės kolektyve keičiasi, bet visada artimi optimizmu ir bendravimu, kad ir koks jis būtų.
Kaip reklama susijusi su žiniasklaida. Galimos pareigos ir darbai žiniasklaidos srityje.
daugiauReklaminiai skydeliai, videoreklamos, tekstinė reklama, specialūs projektai - pliusai, minusai ir perpektyvos.
daugiauŽiniasklaidos planavimo ir pirkimo agentūros vaidmuo. Media agentūros vadovas. Tyrimų analitikas ir kt.
daugiauKaip sužinoti kokios raktinės frazės populiariausios Google paieškoje
daugiauTelevizinė reklama, kaip sudaryti užduotį televizinei reklamai,TV reklaminio laiko pirkimas
daugiauNors jau pripažįstama, kad socialiniai tinklai rinkodaroje - reklamine prasme yra mažai efektyvūs, tačiau yra būdų pakeisti situaciją.
daugiauReklama Internete, kaip reklamuotis internete, geriausia interneto reklama, efektyviausi interneto reklamos formatai
daugiauKaip būti pastebėtam didžiuliame interneto sąvartyne?
daugiauKodėl prasidėjo Suomijos ekonominė krizė, Suomijos ekonominės krizės pasekmės ir kaip buvo išeita iš krizės
daugiauSiuvyklos įranga, siuvyklos įrengimas, kaip įkurti siuvyklą, siuvimo atelje įkūrimas ir įranga
daugiauKaip pasiruošti pirmajam šaltam skambučiui, kaip nugalėti nenorą skambinti
daugiauInfluencerio darbas, nuo ko pradėti influencerio karjerą, kaip uždirbti influenceriui,
daugiauKaip paveikti pirkėją jo apsisprendimo momentu, pirkėjo įtakojimas pasirinkti prekę ir prekės ženklą
daugiauKontekstinė reklama tai ne tik galimybė pamatyti reklamą, bet ir geriausias būdas žmogų įtraukti į pirkimo veiksmą.
daugiauKontekstinės reklamos principas, kontekstinės reklamos pagrindiniai formatai, kampanijos kūrimas, tikslų nustatymas ir rezultatų vertinimas
daugiauEfektyviausia reklamos forma Lietuvoje dar nesuprantama.
daugiauRetargetingas - vienas efektyviausių būdų priversti žmogų pirkti
daugiauPirkėjo elgsenos ir pirkimo proceso modeliavimas pagal naudojamas raktines frazes
daugiauKaip veikia vartotojo patirties rinkodara. Kaip parengti užduotis vartotojo patirties rinkodaros kampanijai. Kaip išmatuoti kampanijos rezultatus
daugiauTuo tarpu interneto reklamos kampanijose jis beveik ignoruojamas
daugiauReklamavimosi laikas. Ne spontaniškų prekių pirkėjai. Kaip surasti norinčius pirkti.
daugiauAtsako reklamos planavimo internete specialistas S. Jeriomenko.
daugiauKaip gauti išsamų vartotojo elgsenos paveikslą ir kada geriausia "pagauti" vartotoją, jog jis pirktų Jūsų produkciją.
daugiauNuorodos paspaudimo procentas labai priklauso nuo pozicijos paieškos sistemoje.
daugiauAtsako reklamos planavimo internete specialistas S. Jeriomenko.
daugiauAtsako reklamos planavimo internete specialistas S. Jeriomenko.
daugiauAr eksportuotojams skiriami 150 mln. pateks ten, kur reikia, ar ir vėl problemas teks išsispręsti pačiam verslui?
daugiauIšsigelbėjimo šiaudas: aktyvūs pardavimai, nestandartiniai, konkurentus pranokstantys rinkodaros sprendimai ir reklama.
daugiauKaip pasinaudoti šiandienos mažomis kainomis ir suburti ateityje lojalius produktų/paslaugų vartotojus?
daugiauTeisingas raktinių frazių parinkimas padeda "pagauti" pirkėją reikiamu apsisprendimo momentu teisingai parinkus reklaminę žinutę
daugiauProfesinės vizijos svarba sėkmingoje karjeroje
daugiauAtsako reklamos planavimo internete specialistas S. Jeriomenko.
daugiauAtsako reklamos planavimo internete specialistas S. Jeriomenko.
daugiauAtsako reklamos planavimo internete specialistas S. Jeriomenko.
daugiauAtsako reklamos planavimo internete specialistas S. Jeriomenko.
daugiauAtsako reklamos planavimo internete specialistas S. Jeriomenko.
daugiauReklamdaviams puikiai tinka posakis „ruošk roges vasarą": kada reklamuoti aplinkotvarkos darbus, įrankius ir pan.
daugiauAtsako reklamos planavimo internete specialistas S. Jeriomenko.
daugiauReklamos efektyvumo apskaičiavimas, galimų reklamos rezultatų įvertinimas, žiniasklaidos priemonių reklaminei kampanijai atrinkimas, mokėjimas už rezultatą.
daugiauVizualinė tinklapių, reklamos talpintojų analizė svarbesnė nei tyrimai, nustatantys tinklapio socio-demografines charakteristikas.
daugiauKas geriau, ar diletantiškas vertinimas, ar visai jokio?
daugiauAtsako reklamos planavimo internete specialistas S. Jeriomenko.
daugiauAr svarbu kokioje tinklapio vietoje talpinamas straipsnis su SEO atgalinėmis nuorodomis daugiau